آیا سينماهاي تهران دخل و خرج‌شان جور است؟
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

جديدترين آمار رسمي گيشه‌ي سينماهاي تهران در حالي اعلام مي‌شود كه اغلب فيلم‌ها فروش‌شان در رقم 100 ميليون تومان بيشتر و كمتر باقي مانده است و فقط يك فيلم از يك ميليارد تومان فروشش بيشتر است.

به گزارش  ايسنا، براساس جديدترين آمار رسمي فروش سينماهاي تهران تا 13 مردادماه، فيلم‌هاي «پس كوچه‌هاي‌شمرون»، «كيميا و خاك» و «بدون اجازه» اكران‌شان در تمامي سينماها به پايان رسيده است.

«پس كوچه‌هاي شمرون» پس از 42 روز اكران با 173 ميليون تومان، «كيميا و خاك» پس از 34 روز اكران با 57 ميليون تومان و «بدون اجازه» پس از 21 روز اكران با 54 ميليون تومان فروش به نمايش عمومي خود خاتمه دادند.

از ساير فيلم‌هايي كه هنوز هم روي پرده هستند، «شور شيرين» در 37 روز نمايش 126 ميليون تومان فروش داشته و فعلا 13 سينما در تهران دارد.

«راه بهشت» مهدي صباغ‌زاده هم در 24 روز اكران خود تنها توانسته 25 ميليون تومان فروش داشته باشد. اين فيلم در همان 9 سينمايي كه در هفته‌هاي قبل داشت، به نمايشش ادامه مي‌دهد.

«همه چي آرومه» كه فيلمي كمدي است در 24 روز نمايش، 178 ميليون تومان فروخته است و اگرچه حوزه هنري سينماهاي خود را در اختيار اين فيلم نگذاشت اما «همه چي آرومه» هنوز هم در 15 سالن سينما به نمايش خود ادامه مي‌دهد.

«نامزد آمريكايي من» هم كه سينماهاي حوزه هنري را در اختيار ندارد، در 10 روز تنها 17 ميليون تومان فروش كرده است و فعلا با 13 سينمايش به اكران ادامه مي‌دهد.

از فيلم‌هاي كه مدت زمان بيشتري است كه بر پرده سينماها هستند مي‌توان از «خوابم مي‌آد» رضا عطاران در 52 روز اكران در سينماهاي تهران به فروش يك ميليارد و 870 ميليون توماني دست يافته است و در حال حاضر با 27 سالن، بيشترين تعداد سالن سينما را در اكران در اختيار دارد. به نظر مي‌رسد سينماداران پس از حدود دو ماه و افت فروش، اكران اين فيلم را به فيلم‌هاي ديگر ترجيح مي‌دهند.

«خوابم مي‌آد» احتمالا با آغاز اكران عيد فطر، اكثر سينماهاي خود را از دست خواهد داد.

«آزمايشگاه» به كارگرداني حميد امجد هم كه دو ماه روي پرده مانده، به فروش 340 ميليون توماني رسيد و تا تعويض فيلم‌ها در اكران عيد فطر 5 سينما را در اختيار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب